Terug naar Kopers vertellen het

Jan Mark Boerman

‘Privileges belde meteen op voor een bezorging op dezelfde dag’

Jan Mark Boerman trakteerde zichzelf en zijn ouders op een De'Longhi koffiemachine. ‘Het was een verrassing voor ze. Ik word thuis goed verzorgd, dus ik vond dat ik wel een keer iets terug kon geven’, legt hij uit. Het was hem gelukt om de PrimaDonna Soul, inclusief drie pakken koffiebonen van Simon Lévelt, te mijnen met 465 euro voordeel.
 
‘Ik heb de machine direct uitgepakt en ben aan de slag gegaan!’, vervolgt Jan Mark. ‘Dat kon omdat de bonen er al bij zaten, dat was een meerwaarde. Anders moet je eerst naar de winkel en eindig je misschien met goedkope prutbonen. Jammer als je die in zo’n topapparaat moet doen. We zijn al bijna door de eerste zak heen. We drinken ieder vijf à zes koppen koffie per dag.’
 
Jan Mark is 30 jaar en woont met zijn ouders in Rijssen. ‘We hadden hiervoor een Senseo-koffiemachine met padjes. Deze De'Longhi is een hele verbetering. De smaak is helemaal te verfijnen. En als it’er vind ik de bijbehorende app ook interessant’, vult hij aan. ‘Ik maak veruit het meest gebruik van de machine. Espresso, normale koffie of een cappuccino, het is maar waar ik zin in heb.’
 
Jan Mark is overrompeld door de snelle bezorging van het apparaat. ‘Ik dacht; ik mag mijn handen dichtknijpen als hij deze week nog binnenkomt. Maar jullie belden meteen op voor een bezorging ‘s middags, op dezelfde dag nog.’ Hij is dan ook al zeven jaar een tevreden lid van Privileges. ‘Als het ter sprake komt met bekenden, dan zou ik het zeker aanraden.’